Какви документи са Ви необходими при публикуването на ГФО
Отговорът на този въпрос зависи от формата/ правноорганизационния статус на фирмата, която ръководите. За ЕООД и ООД ще получите готови попълнени документи от нас, от Вас не се изисква нищо, освен да ни потърсите за съдействие и да ни предоставите необходимите данни. А те са:
- Данни за съдружниците, управител и заявител (законът позволява като заявител в документите да бъде посочен прокуристът, счетоводителят или адвокатът – в случая Адвокат Астакова);
- Протокол от Заседанието на Общото събрание за ООД или Протокол за решение на едноличния собственик на капитала за приемането на ГФО за ЕООД
- Заявление Г2 от Търговския регистър при Агенцията по вписванията – то трябва да бъде подписано от някое от лицата по т. 1, след което се подава лично в Търговския регистър или онлайн. Във втория случай е необходим електронен подпис. Съставителите е необходимо да имат пълномощно с нотариална заверка на подписите, че са овластени да представляват дружеството пред Търговския регистър;
- Декларация по чл. 13, ал. 4 от Закона за търговския регистър